Lokaler

DSC_1881

Föreningen disponerar tre lokaler, Matsalen, Tranan och Ankan, alla belägna på adressen Boregatan 3D, 590 31 Borensberg.

Alla tre lokalerna kan lånas ut var för sig eller tillsammans till privatpersoner, föreningar, grupper och organisationer.  De är anpassade för bl.a.  möten, studiecirklar, fester eller andra aktiviteter. Till lokalerna finns även en ljudanläggning samt dataprojektor för bildvisning från t.ex. dator (dator ingår ej). Även bredbandsuppkoppling finns i samtliga lokaler. Kod tillhandahålles i samband med uthyrning.

De lånekostnader som anges nedan gäller för lån upp till max 4 timmar. För varje timma därutöver ökar kostnaden med 25%.

Används föreningens porslin/servis tillkommer en kostnad på 3 kr per person.

Den som bokar lokalen är ansvarig för att den efteråt grovstädas och iordningställs i det skick som den mottogs.

Föreningen kan vid utlåning oftast, bistå med kaffe/te, smörgåsar och/eller kaffebröd samt dukning och servering. Beställning göres i samband med lokalbokning.

Matsalen:

Lånekostnad 200 kr

Lokalen rymmer max 75 sittande personer.

IMG_0006 IMG_0008

I Matsalen kan enskilda bord utlånas för t.ex. kortspel. Kostnad per bord 25 kr. ___________________________________________________________________

Tranan:

Lånekostnad 200 kr.

Lokalen rymmer ca 20 sittande personer.
I lokalen får samtidigt vistas max ca 25 personer.

Ankan:

Lånekostnad 150 kr.

Lokalen rymmer max 14 sittande personer.
I lokalen får samtidigt vistas max 14 personer.

Nr 10_redigerad-1

___________________________________________________________________

Tillgång till dataprojektor och ljudanläggning ingår i lokalkostnaden.