Information från styrelsen

Inlagt 2020-09-26

Vid styrelsemötet den 21 september beslutades följande:

1. Intresseföreningen Svanen ska försöka genomföra en allsång torsdagen den 8 oktober. Antalet deltagare begränsas till 50 personer genom att man måste föranmäla sig till Birgitta Ilar telefon 070-604 16 07 eller mail ilar@boremail.com.  På så vis garderar vi oss mot att inte behöva avvisa någon, samtidigt som vi har koll på vilka som varit där, om smittan skulle komma.
  2. Bingo i matsalen ska också försöka startas den 14 oktober, med samma regler som för allsången, dock anmälan till Leif Holm, tel 070-365 52 60 eller mail l.holm78/@gmail.com.  Sedvanlig annonsering kommer att ske.
  3. Tider för styrelsemöten beslutades till: 19 oktober, 16 november, 14 december och alla kl 15.00 på Svanen.
  4. Medlemsmöte 26 oktober.
  5. Underhållningen den 23 oktober är inställd.
  6. Vårdcentralen har bokat matsalen tis-ons-tors klockan 10-15 för vaccination mot influensa vecka 45-46-47-48 (stör inte vår övriga verksamhet).
  7. Hälsocenters cirkelträning inställd under hösten, liksom vår lättgympa.

Inlagt 2020-08-20

Vid styrelsemötet den 17 augusti redovisades:

• Bostadsstiftelsen Platen har reducerat hyran med 17 288 kr och gäller vårterminen.
  • Prislistan för verksamheten har justerats. Alla priser är ändrade till närmaste 5 eller 10 krona. Alla rabatter är borttagna.